Een klacht?

Bespreek uw onvrede met ons!

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw klacht direct kenbaar maken aan ons personeel of via het klachtenformulier op onze website.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt daarvoor het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel ook te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl of in de digitale folder.

Contact

Spoednummer 050-4042899
 

Huisartsenpraktijk E.J. Smelik

Dorpshuisweg 38
9617 BN HARKSTEDE
Telefoon:
050-4041215
Receptenlijn:
050-4040936
Fax:
050-4041253
Email: apotheek.harkstede@home.nl
Routebeschrijving >

Openingstijden

Huisartsenpraktijk
Iedere werkdag 8.00-17:00 uur.

Apotheek
Iedere werkdag 8.00-17:30 uur.

Onze praktijk is DEKRA gecertificeerd.

DEKRA